PDA

View Full Version : BNN Kebab TV; wie kent dat liedje dat wordt gebruikt in dat programma??

ButtyBoy
06-30-2007, 04:22 AM
Ik heb het televisieprogramma Kebab TV van BNN een paar keer gezien en in dat programma wordt een arabisch liedje gebruikt dat ik erg leuk vind. Volgens mij ken ik het liedje, maar ik weet niet meer van wie het is en hoe het liedje heet. De melodie van dat nummer spookt al weken door m'n hoofd, maar ik kan er maar niet opkomen wie het is en hoe het verder gaat na die melodie.. Waarschijnlijk heb ik dat nummer zelfs ergens op een cd staan, ik weet alleen niet waar ik het moet zoeken. Kent iemand hier dat nummer? Zo ja, wie is het? En hoe heet het nummer? :confused:

Dit is de site van Kebab TV: http://www.bnn.nl/page/kebabtv, ik vond het net met Google. Ik ga even kijken of het niet ergens op die site vermeld staat.

ButtyBoy
06-30-2007, 04:49 AM
Als je op die site van Kebab TV bij Uitzending Gemist op Aflevering 1 klikt dan hoor je meteen dat liedje.. Maar goed, ik weet nog steeds wie het is, haha :mad:

bistallion
08-29-2008, 11:32 PM
Het is echt toeval, maar ik heb eergisteren naar een cd met arabisch pop geluisterd en vandaag zie ik toevallig je post. Het liedje is het eerste liedje op de cd (The best arabian night album):

SABER AL ROUBAI : Sidi Mansoar

Ik vind het ook heel leuk.

ButtyBoy
09-20-2008, 04:14 PM
Nogmaals bedankt hiervoor! Ik spreek/skype je snel :)