View Full Version : Gezocht: getrouwde mannen
JantjeF
01-18-2010, 07:30 PM
Hoi!
Ik woon in de omgeving van Den Haag (werk op het station) en ben op zoek naar mannen die er niet voor uit durven komen dat ze af en toe met een vent willen neuken. Ben 37, blond en behaard.
Alles blijft geheim, want ik ben zelf ook niet vrijgezel. Je leeftijd maakt niet uit. Stuur me een pm!
Groetjes,
JantjeF
JantjeF
01-18-2010, 08:36 PM
Vergeet erbij te vermelden: het gaat me om Turkse en/of Marokkaanse mannen. Leeftijd tot 50 jaar.
JantjeF
07-04-2011, 09:19 AM
Balen, geen reacties. Waar zijn toch die lekkere, behaarde mannen, die stiekem hun ballen willen leegspuiten? Tijd geleden wel iemand getroffen op een parkeerplaats. Terwijl ik hem aan het zuigen was, kreeg hij telefoon. Hij sprak in het Arabisch, dus weet niet waar het over ging. Maar dat was ook niet belangrijk. Hij was alleen niet zo geconcentreerd meer, dus zijn pik werd iets slapper. Maar toen hij klaar was met bellen, begon zijn pik weer hard te worden en ramde hij 'm steeds harder heen en weer in mijn keel. Toen hij bijna klaarkwam, begon hij zichzelf af te trekken en vroeg hij me of ik het wilde opvangen, zodat het zaad niet in zijn auto of op zijn kleding terecht kwam. Ik ving het op in mijn handen en smeerde het uit over mijn borst. Heerlijk warm. Ben hem daarna niet meer tegen gekomen...
vBulletin® v3.7.5, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.